tiistai 17. joulukuuta 2013

Lomalla

Tätä kirjoittaessani kello on paikallista aikaa vajaa kymmenen ja oon ihan kuollu. Ollaan kehitetty täällä joku ihan uudenlainen päivärytmi. Herätään kuuden seiskan maissa, tallustellaan ympäriinsä päivä, valutaan hotellille kuudelta illalla jauhamaan asioista ja mennään nukkuun ehkä kasilta. No okei, on me kai kerran valvottu yhteen.. 

Mä oon miettiny et onkohan noihin malarialääkkeisiin sekotettu jotain salaliittounilääkkeitä Suomessa olevien tyyppien puolesta, ettei kupata yötä myöten jossain liesussa ja ettei vaan satu mitään. No, äiti on ainakin ilonen.. Kotona mä oon useimmiten kun joku ADHD:stä kärsivä hyperventiloiva mangusti, joka ei osaa olla hetkeäkään paikallaan. Täällä tää aikaero ja lomamoodi on vaan pehmentäny mun pään. Mä olen unohtanut mun pankkikortin tunnusluvun. Se, että unohdan asioita ei ole mitään uutta. Mutta pankkikortin tunnusluku.. C'moon. 

Tänään oli raskas päivä. 7h bussissa kuunnellen paikallista, lähinnä karaokelta kuulostavaa musiikkia. Musiikki käsittelee lähinnä menemistä jonnekin tai rakastumista. Tai ainakin laulu on kaihoisaa, volyymi on TÄYSILLÄ ja biisejä ei erota toisistaan. Jansku oli viisas ja sillä oli korvatulpat, kävi taas vähän kateeks..


Venailin koko päivän, että kello on Suomen aikaa 12, jotta saan tietää, että onko mulla töitä kun palaan Suomeen. Tunnit oli pitkiä sillä kello on täällä 5h edellä.

Etittiin guest house ja löytykin kiva, 100 000 kippiä yö, eli 10€/huone. Täällä on lämmin suihku ja parveke. Päätin ottaa kuvan huoneesta ennen kun oltiin asetettu taloksi, tällä hetkellä ei enää kehtais julkaista mitään... Ollaan aika tehokkaita pistään paikat uuteen järjestykseen. On yllättävää miten laajalle alalle kahden rinkan kamat voivatkaan levitä..


Mentiin guest housen vieressä olevaan ravintolaan odottelemaan YT - tuloksia. Itsellä työt jatkuu, moni hyvä työntekijä joutui lähtemään. Fiilis oli aika paska... Puhelut Suomeen tärkeille ihmisille autto asiaa ja nyt on jo parempi mieli. Työelämä on raakaa, mutta ehkä tämä on irtisanotuille mahdollisuus tehdä jotain ihan muuta, kääntää laivan kurssi ja nostaa purjeet. 


Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti